Vilkår og handelsbetingelser

1. Om disse vilkår

1.1. First Stop Vilkår og Betingelser for online salg (herefter kaldet “Vilkår for online salg”), indeholder sælgerens rettigheder og forpligtelser, FIRST STOP EUROPE NV, og du, køberen, når du afgiver en ordre på varer og/eller tjenester fra First Stop online butikken (herefter kaldet “Webbutik”).

1.2. Vilkår for online salg gælder kombineret med Fortrolighedspolitikken og Vilkår for brug, som er angivet på denne hjemmeside (samlet kaldet “Juridiske vilkår”).

1.3. Læs venligst de Juridiske vilkår omhyggeligt, hver gang inden du køber varer og/eller tjenester online, og udskriv og download en kopi for fremtidig reference. Disse Juridiske vilkår kan, efter eget skøn, ændres på ethvert tidspunkt. Enhver redigeret udgave af de Juridiske vilkår, vil gælde for alle nye ordrer, i henhold til deres offentliggørelse på hjemmesiden. Ved at afgive en ordre for varer og/eller tjenester, vil set ses som en accept af de nuværende Juridiske vilkår.

2. Om os

2.1. FIRST STOP EUROPE NV er en belgisk virksomhed, hvis registrerede adresse er Kleine Kloosterstraat 10, 1932 Zaventem, Belgien, vores virksomhedsnummer er 0420.639.510, og vores momsnummer er BE0874 380 071. I disse Vilkår for online salg, bliver First Stop Europa NV refereret til med udtrykkene “vi”, “os” eller “vores”. Vi kan kontaktes vedrørende generelle forhold der er relateret til disse Vilkår for online salg, ved at sende en e-mail til kontakt.dk@firststop.dk

2.2. Hvis du har brug for at kontakte os, med hensyn til spørgsmål i forbindelse med vores produkter og tjenester, eller din bestilling af varer og/eller tjenester, henviser vi til kontaktinformationerne under §16.

3. Om dig

3.1. Når vi i disse Vilkår for online salg refererer til “dig” og “dine”, mener vi brugen af Webbutikken, og som køber af varer og/eller tjenester, der er bestilt fra denne Webbutik.

3.2. For at købe varer fra os, (1) skal du minimum være 18 år eller ældre; (2) du skal have an aktiv e-mailadresse og telefonnummer, hvor du nemt kan kontaktes; (3) du skal betale inden leveringen for de bestilte varer og/eller tjenester, med et kreditkort der er registreret i dit navn, og (4) de kontodata som du har registreret hos os, skal være komplette, sande og korrekte.

3.3. Hvis du ikke overholder alle forholdene som angivet i §3.2, skal du ikke bestille varer eller tjenester fra Webbutikken. Hvis vi har mistanke om, at nogen af disse forhold ikke overholdes, forbeholder vi os retten til at nægte at acceptere, eller levere, din ordre.

3.4. Det er dit ansvar at sikre, at dine log ind detaljer og adgangskode, på alle tider, forbliver fortroligt. Du samtykker til, at informere os så hurtigt som muligt, hvis du ved, eller har en rimelig mistanke om, at sikkerheden af din konto er i fare.

4. Om vores Webbutik, varer og tjenester

4.1. Webbutikken er udelukkende beregnet til salg til slutbrugere. Visse bestemmelser som er beskrevet heri, vil kun gælde for dig, hvis du under den gældende forbrugerlovgivning, ses som værende en “Forbruger”, i forbindelse med formålet med dit køb fra Webbutikken. Sådanne bestemmelser vil tydeligt være nævnt i disse Vilkår for online salg, som udelukkende være gældende for Forbrugere. Som information ved formålet af disse Vilkår for online salg, menes der med “Forbruger” en person, som handler med et formål, der hovedsageligt er udenfor hans handel, forretning eller profession.

4.2. Alle varer som kan bestilles fra vores Webbutik, er underlagt tilgængelighed, og vi kan derfor måske ikke levere din ordre. Vi forbeholder os retten til at tilbagetrække enhver form for vare til salg, på ethvert tidspunkt, og vores ansvar til dig, ved en sådan tilbagetrækning af varer, vil være at refundere penge til dig, som er betalt for de varer, som ikke længere kan leveres.

4.3. Når din ordre omhandler køb af dæk, er det dit ansvar at sikre, at de dæk du bestiller online, er velegnet til dit køretøj, som angivet i køretøjets producentvejledning, eller fælgespecifikationer. Du accepterer, at din ordre automatisk inkluderer en ordre for tjenester, som består af tilpasning af dækket til dit køretøj (herefter kaldet “Dæktilpasningstjeneste”).

4.4. Hvis du er kommet ind på Webbutikken via et hyperlink fra en First Stop hjemmeside, som er registreret i et andet land, end det land hvor du ønsker at modtage dine varer, kan vi måske ikke være i stand til at levere din ordre. Hvis du ønsker at bestille varer, som skal leveres i et andet land, inviterer vi dig til at besøge Webbutikken, som er hostet af ‘firststop’ hjemmesiden, hvis topniveau domæne tilhører det land.

4.5. De dæk vi sælger i vores Webbutik, vil blive leveret og tilpasset dit køretøj, af en First Stop forhandler, som du har valgt online, under din bestillingsproces. Denne First Stop forhandler vil handle på vores vegne, som vores underleverandør. Under hele processen, fra bestilling og inklusiv levering, samt bestemmelserne i forbindelse med Dæktilpasningstjenesten, som er underlagt bestemmelserne i §14, skal vi forblive ansvarlige over for dig, i kapacitet som sælger, og i henhold til de varer og tjenester som du har bestilt fra vores Webbutik, som inkluderer arbejdet af First Stop forhandleren. Hvis du derimod bestemmer dig for at købe varer eller tjenester fra First Stop forhandleren, i tillæg til de varer og tjenester som du har bestilt fra Webbutikken, skal du være klar over, at du indgår en separat aftale med First Stop forhandleren, som ligger uden for vores ansvar. Disse Vilkår for online salg gælder ikke for aftaler som du indgår direkte med First Stop forhandleren. First Stop forhandleren kan opkræve et beløb for disse ekstra varer og/eller tjenester. Dette kan for eksempel være tilfældet, hvis First Stop forhandleren opbevarer dine vinterdæk om sommeren, og omvendt (Dækhotel).

5. Om vores priser

5.1. Alle priser der vises på Webbutikken

5.1.1. skal betales i den viste valuta;

5.1.2. de er inklusiv moms, til den gældende rate;

5.1.3. gælder for enkelt enheder af varer og tjenester;

5.1.4. er eksklusiv enhver form for gældende miljøgebyrer, for bortskaffelse af varer, pris for tilpasning, ventiler og hjulskift, eller ekstraprodukter som skal bruges ved tilpasningen. Priser for sådanne enheder, er angivet i Webbutikken, på ordrebekræftelsen og bliver faktureret separat;

5.1.5. dette gælder kun for varer der er bestilt gennem Webbutikken. Hvis du kun bruger Webbutikken til at søge efter dæk, men planlægger at købe direkte fra en First Stop forhandler, skal du være klar over, at First Stop forhandleren kan have andre priser.

5.2. Mens vi gør vores bedste for at sikre, at alle priser der vises på vores Webbutik er nøjagtige, kan vi ikke udelukke at der opstår fejl i vores prissætning. Hvis vi opdager en fejl i forbindelse med prisen på varer eller tjenester som du har bestilt, vil vi informere dig så hurtigt som muligt, inden for en rimelig periode. Du vil derefter få muligheden for at genbekræfte din ordre, til den korrekte pris, eller annullere din ordre. Hvis du bestemmer dig for at annullere din ordre, efter vi har informeret dig om prisfejlen, og du allerede har betalt for varerne, vil vi give dig en fuld refundering, så hurtigt som muligt, inden for en rimelig periode (og uanset hvad, senest tredive (30) dage efter annulleringen).

6. Om forbrugernes ret til at annullere deres kontrakt

6.1. Hvis du er en Forbruger (som beskrevet i §4.1), har du ret til at annullere kontrakten inden for en angivet periode, uden at skulle betale gebyr, og uden at skulle give en grund til det:

6.1.1. I tilfælde af køb af andre produkter end dæk: Inden for 14 kalenderdage, gældende fra dagen efter varerne er blevet leveret;

6.1.2. I tilfælde af køb af dæk, grundet at de begynder at blive slidte efter de bliver anvendt, er din annullering af kontrakten begrænset til perioden fra afgivelsen af ordren, indtil det øjeblik hvor du leverer dit køretøj til First Stop forhandleren, inden de bestilte dæk blive forberedt tilpasning til dit køretøj.

6.2. Hvis du ønsker at annullere din kontrakt, inden for grænserne af dine rettigheder, som angivet i §6.1, og hermed returnere de købte varer, skal du informere os skriftligt, inden udløbet af perioden på de 14 kalenderdage, gældende fra modtagelsen af varerne, eller i tilfælde af at du har købt dæk, inden afslutningen af perioden på 14 kalenderdage, fra dagen hvor du har leveret din bil til First Stop forhandleren. For at udøve dine annulleringsrettigheder, skal du kontakte os via e-mail, ved at anvende den adresse som er angivet nedenfor i §16, som angiver din grund til at annullere kontrakten, dit navn, kontonummer og ordrenummer, eller ved at udfylde og indsende den annulleringsformular, som du har modtaget sammen med din ordrebekræftelse. Dine informationer som er angivet heri, om at du annullerer kontrakten, vil automatisk afbryde kontrakten, uden yderligere formaliteter.

6.3. Inden for 14 kalenderdage, fra datoen hvor du har informeret os om din beslutning om at annullere kontrakten, vedrørende andet end levering af dæk, skal du returnere varerne til FIRST STOP EUROPE NV, så hurtigt som muligt, inden for en rimelig periode. Omkostningerne i forbindelse med returneringen, betales af dig. Når vi har modtaget de returnerede varer, i deres originale stand, og i den emballering som de blev sendt til dig i, eller i tilfælde af din annullering af en kontrakt vedrørende køb af dæk, ved en bekræftelse fra den valgte First Stop forhandler, om at du ikke har modtaget dækkene, vil vi refundere prisen som du har betalt for de returnerede varer, henholdsvis de afviste dæk, ved hjælp af den samme form for betaling som du brugte til den oprindelige betaling, til købet af varerne. Vores refundering af prisen du har betalt, skal gennemføres senest 14 dage efter vi har modtaget de varer, som du har krav på at returnere, eller i tilfælde af afviste dæk, ikke senere end 14 kalenderdage fra din meddelelse om at du har annulleret kontrakten.

7. Hvordan køber man varer og tjenester

7.1. For at komme ind i Webbutikken, skal du klikke på knappen “Køb dæk online”. Når du har fået adgang til Webbutikken, kan du søge i vores katalog over varer, uden at du skal logge ind, ved at anvende end af de valgfrie søgekriterier, og du kan sammenligne flere varer som du har valgt, ved at afkrydse boksen “Sammenlign”. Hvis du har brug for yderligere detaljer om de enkelte varer, skal du klikke på linket “Detaljer”.

7.2. Hvis du ønsker at købe varer, skal du først logge ind. Hvis du tidligere har købt varer, kan du logge ind med dit kontonummer og adgangskode, ved at klikke på knappen “Min konto”. Hvis du har glemt din adgangskode, eller du ikke tidligere har købt varer i vores Webbutik, bedes du følge vejledningerne, til at få en ny adgangskode. Din nyoprettede konto og adgangskode, vil øjeblikkeligt blive sendt til din e-mail.

7.3. Efter du har valgt dine varer, skal du indtaste antallet af varer du ønsker at købe, og fortsætte til det næste trin, ved at klikke på knappen “Min kurv”. På dette tidspunkt er din ordre endnu ikke gennemført. I det næste trin, vil den samlede pris (inklusiv moms) blive vist for varerne, samt ekstragebyrer i forbindelse med tjenester og ekstra produkter, som automatisk medfølger med de bestilte varer (såsom tilpasning af dæk, ventiler,…). På dette tidspunkt kan du fortsætte med at bestille varer, ved at klikke på knappen “Fortsæt”, eller du kan redigere dine valg ved at gå tilbage til det forrige trin, eller gennemfør de næste trin af din ordre, ved at klikke på knappen “Valg forhandler/gå til kassen”. I det næste trin skal du vælge den First Stop forhandler, hvor du ønsker at modtage de varer og tjenester, som du har bestilt. En liste over First Stop forhandlere vil blive vist, efter du har indtastet dine søgekriterier (en valgt radius, fra den indtastede adresse). Vælg den ønskede First Stop forhandler, ved at klikke på knappen “Vælg forhandler”. I det næste trin skal du oprette en konto, eller hvis du allerede har en konto, skal du logge ind, ved at indtaste din e-mailadresse og adgangskode. Hvis du ønsker at modtage First Stop nyhedsbreve via e-mail, skal du afkrydse boksen i bunden. For at fortsætte bestillingsprocessen, skal du klikke på knappen “Fortsæt”. I det næste trin kan du vælge din foretrukne dato og tidspunkt, for din aftale med den valgte First Stop forhandler, vedrørende levering af varer og tjenester. Din aftale er ikke fastlagt, før den er bekræftet af os eller First Stop forhandleren. Hvis du ønsker at bestille ekstra tjenester, foruden de obligatoriske tjenester der opstår i forbindelse med bestillingen af dæk, bedes du venligst afkrydse boksene for de tjenester, du ønsker at bestille.

8. Vores ordrekvittering

8.1. Den ordre du har indsendt til os, består af et tilbud om at købe varer og tjenester fra os. Efter du har indsendt din ordre, vil vi sende dig en automatisk genereret Ordrekvittering via e- mail. Vores ordrekvittering indeholder alle elementer af din ordre, den angiver type, mængde og pris på varer og tjenester som du har bestilt, kontaktdetaljer for den First Stop forhandler som du har valgt, som din foretrukne dato og tidspunkt for levering af varer og tjenester. Denne ordrekvittering er din endelige mulighed for at kontrollere din ordre, inden du fortsætter til betaling.

9. Din betaling

9.1. I det næste trin af bestillingsprocessen, vil vi bede dig om at gennemføre din betaling. Du kan betale med bankkort, eller alle velkendte kredit- og debitkort. Af sikkerhedsmæssige årsager, skal din betaling gennemføres inden for en begrænset tidsperiode, efter du har indsendt din ordre. Hvis din betaling ikke behandles inden for denne tidsperiode, vil du modtage en online meddelelse om, at din betalingstransaktion ikke er gennemført, og at din ordre derfor er blevet annulleret.

9.2. Din betaling med kreditkort, behandles gennem betalingsoperatøren Global Collect, som vil behandle dine personlige- og kortdetaljer, på en sikker måde. Som et resultat af dette, er der ingen af dine bankdetaljer der er synligt for os. For informationer om hvordan Global Collect beskytter dine data, og behandler betalinger, bedes du gå til http://www.globalcollect.com/consumers-processing-payment-status/

9.3. Din betaling er underlagt godkendelse af din kreditkort udsteder. Hvis din kreditkort udsteder ikke godkender betalingen af denne transaktion, vil vi annullere din ordre, og informere dig om dette via e-mail. Hvis din kreditkort udbyder har godkendt betalingen, vil beløbet blive trukket øjeblikkeligt fra dit kreditkort, og du vil blive informeret om dette via e-mail. Du kan også blive anmodet om at indsende passende dokumentation, for at bekræfte identiteten af kreditkort holderen.

10. Vores ordrebekræftelse

10.1. Efter vi har modtaget bekræftelse om, at din betaling er blevet accepteret, vil vi via e- mail, sende dig en automatisk genereret ordrebekræftelse, samt vores faktura. Fakturaer udstedes kun i elektronisk form. Denne ordrebekræftelse indeholder detaljer vedrørende de varer og tjenester som du har bestilt, den samlede pris på ordren, den foreløbige leveringsaftale, og et ordrenummer. Vi anbefaler, at du har en kopi af ordrebekræftelsen, samt vores Vilkår for online salg. Du skal henvise til disse ordredetaljer, når du kontakter os vedrørende din ordre, og når du fremviser dit køretøj til First Stop forhandleren, i forbindelse med levering.

10.2. Bemærk venligst, at denne ordrebekræftelse blot er en anerkendelse af, at din ordre er blevet modtaget af os, den indikerer ikke at vi har accepteret din ordre, og er ikke baggrund for en bindende kontrakt.

11. Annullering af ordrer

11.1. Ingen ordrer vil være en juridisk bindende kontrakt, før varerne er leveret og/eller Dæktilpasningstjenesten er udført.

11.2. Ordrer kan blive annulleret

11.2.1. ved at udføre din annulleringsrettigheder, i henhold til §6;

11.2.2. af dig eller os, hvis varerne ikke længere fremstilles, eller (midlertidigt) ikke er tilgængelige;

11.2.3. af dig eller os, hvis der var en fejl i prisen på de bestilte varer, som fremvist i Webbutikken;

11.2.4. af os, når din betalingsgodkendelse efterfølgende annulleres;

11.2.5. af dig eller os, hvis den anden part har overtrådt bestemmelserne i Vilkår for online salg.

11.2.6. Af os, hvis vi har mistanke om at din ordre er uærlig, ulovlig, eller involverer tyveri af identitet, bank- eller kreditkort, eller betalingsdata.

11.2.7. Af dig, hvis vi ikke kan levere de bestilte varer og Dæktilpasningstjenester, inden for 30 dage efter du har afgivet din bestilling.

11.3. Hvis ordren annulleres, enten af dig eller os, vil vi refundere den betaling vi har modtaget fra dig, inden for 14 kalenderdage. Foruden vores forpligtelse til at refundere din betaling, og din forpligtelse til at returnere de bestilte varer, skal hver vi eller du, have noget ansvar i forbindelse med annullering af en ordre.

12. Vores levering af varer og dæktilpasningstjenester

12.1. Uden at de berører din fortrydelsesret i forbindelse med kontrakten, som angivet i §6, hvis du har bestilt dæk, samtykker du til at få leveret varer og tjenester på den dato og tidspunkt for din aftale, som du har bestilt med First Stop forhandleren. Du samtykker til at lave en leveringsaftale, på en dato der ikke er senere end 20 dage, fra bestillingsdatoen. I tilfælde af, at du er forhindret i at møde op på den aftalte dato og tidspunkt, skal du først kontakte First Stop forhandleren via telefon, for at lave en ny aftale.

12.2. Vi skal gøre alt hvad der er rimeligt muligt, for at levere varer og tjenester på det aftalte tidspunkt, men, der kan være undtagelser, hvor vi ikke kan levere de varer du har bestilt, eller vi kan bede dig om at vælge en anden First Stop forhandler, hvor du kan modtage dine varer og tjenester. Dette kan for eksempel være tilfældet, hvis

12.2.1. varerne ikke længere fremstilles, eller (midlertidigt) ikke er tilgængelige;

12.2.2. der var en fejl i den viste pris på hjemmesiden;

12.2.3. de varer du har bestilt ikke er passende for dit køretøj, eller

12.2.4. den valgte First Stop forhandler ikke er tilgængelig, eller han ikke er i stand til at levere varerne.

12.3. Uanset grunden, hvis vi ikke er i stand til at overholde aftalen, i forbindelse med levering af varerne, vil vi kontakte dig via telefon eller e-mail, for at foreslå andre arrangementer. Du kan frit vælge at acceptere vores foreslået alternative arrangement, eller du kan annullere din ordre, som angivet i §11.2.7. Hvis du vælger at annullere ordren, vil vi refundere betalingen inden for 14 kalenderdage.

12.4. Ejerskab af varerne, og risikoen for tab og beskadigelse af varerne, vil blive overført til dig, på det tidspunkt hvor du, eller en tredjepart på vegne af dig, tager varerne i besiddelse, efter vores levering.

13. Juridisk garanti i forbindelse med overensstemmelse af varer

13.1. Hvis det er tydeligt, inden for to (2) år efter leveringsdatoen, at varerne på leveringstidspunktet var defekte i forbindelse med materialer eller fremstilling, eller på anden vis ikke var i overensstemmelse med ordren, underlagt visse betingelser, kan du som Forbruger drage fordel af en juridisk garanti, som giver dig en gratis reparation eller udskiftning af varerne, eller, hvis det efter vores mening ikke er muligt med en reparation eller udskiftning, vil der blive foretaget en refundering eller reducering af den betalte pris for varerne. For at du på gyldig vis kan kræve din garanti, skal du kontakte os (se §16) inden for (2) måneder, fra datoen hvor du blev klar over defekten, eller den manglende overensstemmelse. Hvis du kræver en garanti på dæk, er vi ikke forpligtet til at betale en udbedring for almindelig slitage, eller hvis den påkrævede dækfejl eller opståede skade er opstået på grund af ukorrekt brug af dækket eller det køretøj, som de er monteret på, ukorrekt dæktryk, overlæsning, dækudskridning, brug af dækkæder, dårlig vedligeholdelse af dækkene, punkteringer, eller andre eksterne påvirknings- eller vejfarer.

13.2. Vores garantier som angivet i §13, skal ikke påvirke de rettigheder du som Forbruger har, i henhold til den gældende lovgivning.

14. Kommerciel garanti

I tilfældet af, og i den udstrækning at varerne har en garanti fra producenten, som er højere end den juridiske garanti, skal vi udvide denne garanti fra producenten, til at gælde dig, inden for de bestemmelser som er angivet af producenten.

15. Vores ansvar

15.1. Vi har gjort alt inden for rimelig evne og omhyggelighed, i forbindelse med uploading af produktvarer, beskrivelser, specifikationer og andre informationer i vores Webbutik, som kun er uploadet som vejledning og til illustration, uden at give nogen garanti eller repræsentation for nøjagtighed, fejlfrihed, egnethed, eller tilpasning til et bestemt formål. Vi kan ikke holdes ansvarlige for din tillid til enhver form for informationer der er angivet i Webbutikken, uden at det berører vores forpligtelser til Forbrugere, om at levere varer og Dæktilpasningstjenester, i overensstemmelse med kontrakten.

15.2. Vi vil ikke være ansvarlige over for dig, for nogen specielle indirekte eller resulterende skader, ethvert økonomisk tab, tab af mistet omsætning, omsætning, forventet besparelse, goodwill eller forretningsmulighed, for skader til dit omdømme, eller for nogen tab, der ikke med rimelighed kan forudses af os, som måtte opstå fra eller i forbindelse med din ordre, eller levering af varer og Dæktilpasningstjenester.

15.3. Til trods for det foregående, skal vores fulde ansvar over for dig, i forbindelse med varer og Dæktilpasningstjenester som er leveret under disse Vilkår for online salg, ikke overstige den pris du har betalt for disse varer og tjenester.

15.4. Til trods for de begrænsninger der er angivet heri, begrænser vi på ingen måde vores ansvar for dig, i forbindelse med dødsfald, personlige skader eller bedrageri.

15.5. Begrænsningerne for vores ansvar, som angivet heri, skal ikke påvirke de rettigheder du har som Forbruger, i henhold til den gældende lovgivning.

16. Sådan kontakter du os

16.1. Hvis du har spørgsmål eller krav i forbindelse med varer, tjenester eller din ordre, skal du kontakte:

First Stop Europe NV “First Stop Online” Kleine Kloosterstraat 10 1932 Zaventem Belgien E-mail: kontakt@firststop.dk

Når du kontakter os efter du har modtaget din ordrebekræftelse, skal du huske at opgive dit ordrenummer.

17. Force majeure

Hverken vi, eller du, skal holdes ansvarlige for nogen forsinkelser, eller manglende evne til at overholde disse Vilkår for online salg, hvis denne forsinkelse eller fejl opstår fra begivenheder som er uden for vores respektive kontrol. Sådanne begivenheder inkluderer (men er ikke begrænset til) brand, oversvømmelser, jordskælv, storme, naturkatastrofer, krig, borgerkrig, terrorisme, eller ondsindede skader på, eller ødelæggelser af vores lokaler, udstyr eller varer.

18. Gældende lovgivning og konfliktløsning

18.1. De juridiske vilkår er underlagt belgisk lovgivning, med undtagelsen af FNs konvention for kontrakter i forbindelse med international salg af varer. 18.2. Uden at det berører de lovmæssige rettigheder til at indsende tvister til domstolen i din retskreds, eller indsende tvister til Online konfliktløsning platformen (via det følgende link http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm) når du er en Forbruger, skal du og vi bringe enhver form for tvister der måtte opstå i forbindelse med disse juridiske vilkår, til domstolen i Bruxelles, så de kan komme frem til en løsning.

19. Diverse bestemmelser

19.1. Vores manglende evne, lempelse eller forsinkelse i at udføre nogen af vores rettigheder under de juridiske vilkår, skal ikke ses som værende en frafaldelse af sådanne rettigheder.

19.2. Den manglende gyldighed eller gennemførlighed af nogen bestemmelser i disse Vilkår for online salg, skal ikke påvirke gyldigheden eller gennemførligheden af andre bestemmelser

19.3. Du må ikke tildele, overføre eller delegere dine rettigheder og forpligtelser, under disse Vilkår for online salg, til nogen tredjepart, uden vores forudgående skriftlige tilladelse.

19.4 Vi har ret til at tildele, overføre, delegere eller udlicitere enhver af vores rettigheder eller forpligtelser under disse Vilkår for online salg, på eget skøn, det skal dog forstås, at ingen af vores tildelinger, overførsler, delegeringer eller udliciteringer, på nogen måde skal påvirke de rettigheder du har opnået, gennem disse Vilkår for online salg.